czwartek, 4 sierpnia 2016

Gyrokinesis w okolicznościach przyrody

Gyrokinesis - tak nazywa się system ćwiczeń mięśni głębokich - pomagają stabilizować kręgosłup, poznawać i lepiej czuć własne ciało.
Jakiś czas temu uczestniczyłam w weekendowych warsztatach, a teraz w kolejnych zajęciach.
Prowadzi je Krysia Dębicka, która jest moją studentką z Bytomia, a teraz ja jestem jej uczennicą. To fantastyczna dziewczyna i doskonała nauczycielka.
O samym ćwiczeniach możecie co nieco przeczytać tu.
Ale chciałam jeszcze o tym, że w tym tygodniu zajęcia odbywały się na świeżym powietrzu, na łące, na górce w parku Morskie oko. To dla mnie zupełnie nowa jakość - inaczej się oddycha, a jak się leży na macie i patrzy do góry, widać błękit, smugi drobnych chmur i ptaki. człowiek czuje, że jest cząstką natury. Ma się ochotę dopasować swój oddech i ruch do tej całości...
polubiłam te ćwiczenia również dlatego, że wyjątkowo rozluźniają mięśnie moich spiętych na ogół barków - rzadko udaje mi się osiągnąć coś takiego!
Tu trochę zdjęć - pierwsze zrobiła Krysia.


Kolejne sama pstrykałam.
Tu nasza nauczycielka:


oraz okoliczności przyrody:






4 komentarze:

  1. Ale fajnie :D... ciekawe te ćwiczenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Okoliczności przyrody zachęcające. Mam nadzieję, że nie było w pobliżu mrowiska.

    OdpowiedzUsuń