sobota, 27 lutego 2016

Dzienne okoliczności

Wyszłam bez psa.
Skusił mnie nowy kontener, blisko ulicy.
- Będzie pani robić remont? - pyta sąsiadka
- Nie, tak po prostu go fotografuję - odpowiadam, obchodząc obiekt dookoła. Kontener bowiem ma cztery fascynujące strony oraz piękny środek. Środek może nawet bardziej, bo oprócz gruzu i worków mieszkańcom zdarza się wrzucić doń inne śmieci. Wtedy jest najciekawiej.
Oraz jak pod taśmę klejąca podcieknie woda, zwłaszcza ze szczątkami organicznymi. Wówczas zaczynają się Procesy, a Procesy to podstawa. One są zresztą wszędzie, ale przy wilgoci bardziej dynamiczne.
Przy Drugim Śmietniku mijam się z Poszukiwaczem - wymieniamy uprzejmości.
Zdawkowo kiwam głową Okolicznym Kotom.













27 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się bąbelkowa konstelacja (6)i pingwinia abstrakcja (7). Reszta też interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się wszystko podoba!
    W naturze nie zauważę, bom ślepa fizjologicznie i umysłowo :p
    procesy to samo zycie właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Procesy - jak widzę - urozmaicone bardzo.4 zdjęcie łykam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy niektórych zrobiłam wielkie ŁĄŁ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezmiennie fascynuje mnie jak fajnie widzisz swiat 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Fascynujące Procesy!
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż trudno uwierzyć, że takie cuda można znaleźć w śmietniku. Niesamowite zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w kałużach... :)
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Aniu, powiedz mi proszę co to jest na 5-tym zdjęciu od końca??? Nie mogę się napatrzeć, taka piękna kompozycja. Wszystkie oczywiście są świetne, ale to zdjęcie podoba mi się najbardzej.

      Usuń
    3. A więc: na czarny słupku ktoś przykleił ogłoszenie i zrobił to taśmą przezroczystą. Z boku nie było ogłoszenia, tylko sama taśma. Taśma ma pofałdowania, a pod nie dostała się woda, w niektórych miejscach formując bąbelki. Całość kadru obejmuje mniej więcej prostokąt 2x1 cm :)

      Usuń
    4. Nigdy przenigdy bym tego nie zgadła, dziękuję :)

      Usuń
  8. Kot robiący "koci grzbiet". Ponad wszelką wątpliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być, że to kot!
      Wcześniej sprytnie ukryty :)

      Usuń
  9. I takie cuda na śmietniku...:)
    Szóste podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie pokazujesz Procesy śmietnikowe i kałużowe. Coraz częściej patrzę Twoimi oczami i widzę. Na kontenerach, na obdrapanych parkanach... Procesy i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kalipso. To dla mnie ważne słowa.

      Usuń