wtorek, 5 stycznia 2016

Idę, jadę

Jadę do Bytomia, po dłuższej przerwie świąteczno-noworocznej. Już mi się znowu chce: wyjazdów, spotkań, zdarzeń. Czas depresji chyba mnie wyciszył - depresji bardziej może w sensie geologicznym niż psychicznym, bo czułam się wyraźnie "obniżona". Szłam ciemną doliną. Zgodnie ze znanym powiedzeniem, starałam się nie zakładać w niej obozu, lecz właśnie iść. Temu służy między innymi redagowanie książek, na które zawsze mam siłę. Sensowna praca o widocznych efektach powoduje też , że odpoczywam.
Teraz idę dalej, z nową energią. Z odpowiednia dawką stałości i wierności - innym ludziom i sobie samej. Ale też z gotowością, by zmieniać coś wokół mnie i - poddawać się zmianie.
No to trzymajcie kciuki :)
Ciepłe myśli zawsze się przydadzą.

32 komentarze:

  1. Aniu, to wysyłam myśli jak najcieplejsze:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, Aniu! Cieszę się, że jesteś w dobrym nastroju i masz w sobie moc!Powodzenia w Bytomiu!!:-))*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Olgo. Moc to jeszcze świeża i delikatna dość, ale i z takiej trzeba korzystać :)

      Usuń
  3. Szczególnie w tym mrozie.. nie zamarznij w drodze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i ciepłe myśli posyłam. Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam z ciepłego pendolino :)

      Usuń
  5. Jak zawsze ślę ciepłe myśli i trzymam kciuki, choć wiem, że są zupełnie niepotrzebne! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiuuuu, moje ciepłe też poleciały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. AniuM. Jestem zawsze w Twojej dolinie. Ale wolałabym być z Tobą na szczycie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez jestem...a pendolino cieplusie a Bytom z czekajacymi studentmi, ktorych na pewno zainteresuja Twoje oryginalne i fascynijace wyklady! wedruj ,wedruj a my trzymamy kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Aaaaa.... napisałam z czyjegoś konta na służbowym bytomskim laptopie ;)
      A tak w ogóle to jest dobrze :)

      Usuń
  9. I ja ślę ogrom ciepłych myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech moc i swiatlo bedzie z Toba. Joanna-Jo

    OdpowiedzUsuń
  11. i to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń