sobota, 16 stycznia 2016

1%

Wisi u mnie w blogu apel o jeden procent dla Stasia.
Wisi już prawie rok.
Blogger, gdy dokonuje się niektórych zmian w układzie elementów, mówi "wstaw gadżet". A ja nie chcę, by apel Stasia zamienił się w gadżet, dlatego postanowiłam napisać ponownie.

Staś jest mądrym dziesięcioletnim chłopcem, który ma w życiu pod górkę - urodził się z przepukliną oponowo-rdzeniową, wodogłowiem i pęcherzem neurogennym. Dlatego musi być stale rehabilitowany. Oprócz zabawy i nauki - jest wysiłek, jest ciężka praca. Ale ta praca przynosi efekty, bo Staś nauczył się chodzić. Jego sprawność rośnie.
Oto Staś w czasie ćwiczeń


Staś musi być nadal stale rehabilitowany.
Dlatego jeśli jeszcze nie zdecydowaliście, na jaki cel przeznaczycie Wasz 1%, może podarujecie go Stasiowi? Ja tak zrobię.
A tu apel z danymi:


2 komentarze:

  1. Tak, koniecznie trzeba ponawiać, bo człek sie przyzwyczaja do obrazka i przestaje go widzieć. Powiem mojej siostrze. Ona ma bardzo przyjemny 1%.

    OdpowiedzUsuń