czwartek, 3 grudnia 2015

Niespodzianka

Polskie Radio zadzwoniło do mnie.
Idę więc do radia. Jutro.
Mam w studio nagrań przeczytać osiem swoich wierszy do audycji "Tydzień z poetą". Potem w którymś tygodniu codziennie jeden będzie emitowany.
Zaskoczenie. Czytam sobie, ze stoperem, sprawdzam, bo mają mieć od 40 do 60 sekund. Z tomiku cztery albo pięć - bo większość jest o wiele za krótka, a trzy za długie. Więc mogą być też spoza. Wybrałam więc dodatkowo dwa napisane po, i dwa przed tomikiem. Długość musi taka być, bo taka jest formuła: sygnał - emisja - sygnał.
Staram się dobrze brzmieć, czyli nie za wysoko :-)
Świat jest pełen niespodzianek.

34 komentarze:

  1. O jak sie ciesze! wiedzialam! czekalam na te wiadomosc!!! gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, Aniu! Wspaniała wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że mój głos okaże się dostatecznie "radiowy" :)))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chyba tak :) Pan z Polskiego Radia, który do mnie dzwonił, mówił o tej audycji, a ona jest w jedynce.

      Usuń
  4. Chętnie posłucham. Może się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę znała daty emisji, to dam znać :)

      Usuń
    2. Gratulacje! Niesamowite rzeczy się dzieją!!!
      Tylko nie ćwicz za bardzo, bo jakiegoś 'benoita' wytniesz:-):-):-)

      Usuń
    3. I zaproponują mi angaż.... ;)

      Usuń
    4. Sobowtóra tembrycznego.
      albo żebym podkładała głosy pod femme fatale.

      Usuń
  5. !!!
    Gratuluję Aniu :*
    tylko powiedz gdzie i o której
    :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, fantastycznie! Koniecznie daj znać, co to za program i kiedy emisje - dla Ciebie nawet się przełączę z mojej ulubionej stacji na Jedynkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anka, idziesz jak burza! Super! Pamiętaj, że pierwsza się na tobie poznałam, he he :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No prosze! Dobrze, ze juz mam autograf. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boszszsz i pomyśleć, że znam Cię OSOBIŚCIE! I też mam już autograf!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawdażżżż?
      Chcesz jeszcze jeden ?
      ;)

      Usuń
    2. Pewnie! Na płycie! Bo zaraz ją nagrasz!

      Usuń
    3. Że z wierszami?
      A może mam się uczyć śpiewu?
      Operowego?
      :)

      Usuń
  10. I dobry wieczór, pierwszy raz na Twoim blogu wyjszłam z cichacza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo się cieszę :)

      Usuń
    2. Oho, już się zaczyna! Teraz to się wszyscy z cichacza zbiegną. ;) Co to te media jednak potrafią zdziałać...

      Usuń
    3. Bardzo bym chciała, lubię komentarze :)

      Usuń