poniedziałek, 23 listopada 2015

Jest mi...

Jest mi...
błękitnie
Aniowo









14 komentarzy:

  1. O rany! Pierwsze zdjęcie! Rewelka! Jak bezkres oceanu, samotny, beżowy żagiel, a nie osiedlowy (pardon) śmietnik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na fb,też mi się bardzo podobało.
      Ale skojarzyło mi się ze starym, spróchniałym dziobem czółna na tle morza.

      Usuń
    2. Jak to nie śmietnik? Pięć jest ze śmietnika przecież :)))

      Usuń
  2. Rucianko, idziemy tym samym torem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna bajka... samotny żeglarz w łodzi-łupince płynący po bezkresnych morzach i oceanach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe są Twoje zdjęcia błekitna Aniu!:-)*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie, najpierwsze! Jeju!
    I nie żebym się czepiała pozostałych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, ostatnio bi8je z tego miejsca bardzo, bardzo pozytywna energia:))

    I ZAPOMNIALAM O TYCH! ZDJECICACH!!!

    poprawie sie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Już przywiozłam zdjęcia do domu, mogę słać :)

      Usuń