niedziela, 19 stycznia 2014

Lu wieczorna na tratwie



24 komentarze:

  1. A ja przeczytałam na trawie,otwieram a tu różowo a myślałam,że będzie zielono:)))
    Lu jest prześliczna,napatrzeć się nie mogę!
    Tratwa idealna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I te łapki przy pazurkach ma takie włochate, uwielbiam je:)
      A Tratwa to mój wielki materac:)

      Usuń
    2. Ale modelka z Lu niesamowita:)
      Dzień dobry!
      Deszczowo....

      Usuń
    3. U mnie nadal śniegowo.
      A Lu potrafi pozować :)

      Usuń
  2. Lu jest podobna do Ciebie:)
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli powinnam pomyśleć o dobrej depilacji ;)))

      Usuń
    2. nie, powinnaś pomyśleć, że jesteś piękna:)))
      i masz cudne mądre oczy
      i piękny kolor sierści,...ups włosów;PPP

      Usuń
    3. I czarny, wilgotny nos :)

      Usuń
    4. i dużo uwielbienia od ludzi!!

      Usuń
  3. paczy czujnie i podejrzliwie.Oraz coś knuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne to pierwsze zdjecie.

    Ja tez przeczytalam Lu na trawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja dokładnie tak samo ... Lu na trawie :))))
    i szukałam w tym jakiejś metafory albo artystycznego spojrzenia :)))))
    Lu jest przepiękna!
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się komponuje, w tym kolorystycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież wystrój wnętrza pod psa się dobiera, nie?
      :))

      Usuń
  7. o, zniknął wczorajszy koment, ale niech mu tam :)

    OdpowiedzUsuń