środa, 4 września 2013

Urlop

Udzieliłam sobie urlopu
na całą, calutką godzinę.

Widzicie mnie?


24 komentarze:

  1. Moja Pani to cały mój świat!
    Czy to oko może kłamać? Chyba nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaszalas z dlugoscia urlopu
    ale warto bylo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzimy, choć - chyba utknęłaś w czarnej dziurze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cierpliwa Twoja sunia.

    OdpowiedzUsuń

  5. Dobrze, że Lu ma Cię na oku, bo z przepracowania różne rzeczy mogą się wydarzyć...
    Udziel sobie teraz pochwały, przyznaj sobie premię albo nawet dokonaj awansu. Bądź dla siebie dobrym szefem.
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i powiedz mężowi, żeby kupił Ci huskiego, bo z jamnikami w pewnym wieku nawet spacery odbywa się na siedząco...
      I.

      P.S.
      Co mnie napadło, żeby udzielić naraz tyle "dobrych rad"?

      Usuń
    2. A ja myślała, że co do jamnika, to ja mam taki leniwy przypadek :)
      A o premii - pomyślę ;)

      Usuń
  6. Urlop będziesz miała w przyszłym tygodniu, PRAWDA?

    Zdjęcie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Jaki nietuzinkowy urlop. I w ogóle. :)
    A na noc też masz choć z dwie godziny urlopu? Ja tam bym doradzała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogół tak, chociaż czasem śni mi się, że nie zdałam matury. Wtedy czym prędzej wracam do pracy :)

      Usuń
  8. Aleście się przeniknęły nawzajem!
    Wyobrażam sobie jak pięknie wyglądasz w tym odcieniu czerwieni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię taką czerwień, ale na ten urlop udałam się w stanie dość zaniedbanym :)

      Usuń