niedziela, 8 września 2013

Ładnie?

Piszecie mi czasami w komentarzach, że moje osiedle jest ładne.
Jako że moje zdjęcia ukazują je w mikroskali, zastanawiam się, czy rzeczywiście obiektywnie tak jest.
Mnie się podoba.
Wygląda z grubsza tak, jakby ktoś wstawił kilkanaście bloczków w coś, co jest parkiem, sadem, i ogrodem jednocześnie.

Wczoraj na krótkim spacerze robiłam zdjęcia inaczej niż zwykle - fotografowałam to, co miałam przed oczami, bez opcji makro. To północno-zachodnia część osiedla.

Podoba Wam się?















39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kot Filemon:)A moze Bonifacy?

      Usuń
    2. Osobiście tego kocucha nie znam :)
      Ale od Alternatywy 4 na szczęście nam dosyć daleko, choć w kilometrach nie aż tak bardzo.
      I gospodarza domu mamy bardzo pracowitego!

      Usuń
  2. płytki betonowe 50x50 cm oraz polbruk- gr 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr 3 cm w obrzeżu betonowym:P

    pewnie, że tak!- u mnie też jest dużo zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zielono, to miło, ot, cała prawda.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ta zielen wszystko zmienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba: kot i zielsko - i jestem usatysfakcjonowana. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę mieszkasz w parku!
    Pierwsze trzy super klimat, dobrze, że są takie osiedla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę dlatego, że osiedle ma dwadzieścia parę lat. Teraz żaden deweloper nie zostawiłby tyle miejsca pomiędzy budynkami.
      I co ważne, ludzie z parterów prawie wszyscy mają ogrody, niektórzy wkładają w nie mnóstwo serca.

      Usuń
    2. Tak samo jest na Osiedlu Podwawelskim, gdzie mieszka moja mama. Jest jeszcze starsze, ma ok. 40 lat. Sporo pięknych, wiekowych drzew i wszędzie ogródki pod oknami :)

      Usuń
  7. Twoja sunia musi być przeszczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma gdzie pobiegać - tyle że za bardzo nie lubi :)

      Usuń
    2. No to przesadzilam:)
      W takim razie Pani ma gdzie pobiegac.

      Usuń
    3. Pani to słabizna, łatwo dostaje zadyszki i ma w kwestii biegania słabą wolę...

      Usuń
  8. miło i przyjemnie! Naprawdę ładne miejsce do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ładnie :)

    Ja tam bardzo lubię takie osiedla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tu jeszcze szkoła podstawowa, place zabaw, kilka sklepików... :)

      Usuń
  10. Zadbane, zielone, spokojne - same miłe określenie mi pasują. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem żałuję, że nie mieszkam na parterze, choć nie wiem, czy umiałabym zadbać o ogródek...

      Usuń
  11. Bardzo przyjemnie. Z dala od zgiełku Warszawy.
    Raj dla komarów przy okazji, ale taka jest cena "mieszkania w parku".
    Bardzo ładna okolica. Możesz nas wszystkich zaprosić.
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muszę posprzątać.

      Usuń
    2. Ja dobrze sprzątam, co nie oznacza, że u siebie mam zawsze porządek.
      Nie stresuj się. Przyjedziemy, posprzatamy na cały rok.
      I.

      Usuń
  12. ja tam chyba kiedyś byłam. wiem, że Ursynów, ale dokładniej?
    bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. zabierz mnie tam kiedyś na spacer :)

    OdpowiedzUsuń