poniedziałek, 24 czerwca 2013

Przyjaciele

Moi rodzice mają bliskich przyjaciół we wsi prawie sąsiedniej.
Przyjaciele zaś mają Zuzię.
A może jest odwrotnie.



Zuzia zaś uwielbia gości.
Tu na swoim własnym fotelu :)

Pan domu ma swoja pasję, którą nieustannie podziwiam.
W jego domu wszystko chyba oprócz lodówki i telewizora zrobione jest przez niego własnoręcznie.
Na przykład kredens:


Oraz inne meble.
A także rzeźby ogrodowe.

Pani domu robi przepyszne ciasta.

Odwiedzam ich za każdym razem, gdy jestem u rodziców.

21 komentarzy:

  1. wow!!
    jaki piekny!
    mebel znaczy sie
    podziwiam ludzi z taka pasja, niesamowite~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuzia najpiękniejsza, ale na przykład kredens też zrobił na mnie wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu widać też fragment krzesła do kompletu, z podobnymi żłobieniami. Do tego jest stół, reszta krzeseł i ława z oparciem. A to tylko część mebli...

      Usuń
    2. Chciałabym umieć obrabiać drewno. To magia.

      Usuń
    3. Ja też bym chciała. Wydaje mi się to niewykonalne...

      Usuń
  3. Zuzia w moich kategoriach estetycznych należy do kategorii "pięknych inaczej", albo "taka brzydka, że aż ładna". Próbuję sobie wyobrazić właścicieli, bo ponoć zachodzi jakieś podobieństwo. Coś musi być, bo nie każdy decyduje się na buldożka. Ale rozkoszna jest.
    KOTEKPIESKOLUB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobieństwo jest takie, że zarówno Zuzia, jak i jej właściciele uwielbiają przyjmować gości :)

      Usuń
    2. To reszty sie domyślam...
      KOTEKJASNOWIDZ

      Usuń
  4. dusza i ręce artysty!
    może twórca tych wyjątkowych mebli oraz autorka bloga zgodziliby się pokazać jego rzeźby?
    a Zuzia?.. nie jestem w stanie przejść obok żadnego buldożka obojętnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi poczekać do następnego pobytu u rodziców, choć jak bym dobrze poszukała, to znalazłabym może coś małego także u siebie :) Może jakieś zdjęcie jutro zamieszczę....

      Usuń
  5. śliczna psinka:)
    buldożki francuskie i mopsy to moje ulubione małe rasy

    OdpowiedzUsuń
  6. sunia boska! Buldogi Francuskie to najcudowniejsza rasa :))) bardzo kochają człowieka, a jak się cieszą na przywitanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I witają każdego gościa, także nieznajomego :)

      Usuń
  7. Czuję szacunek i podziw dla takich ludzi.
    Piesek smutas ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ogół Zuzia jest jest wesołym pieskiem, tak bardzo, że trudno ją sfotografować.
      Tu wyczekałam, aż zrobiła się senna :)

      Usuń
  8. To buldog francuski, czy angielski? Nie umiem rozpoznać, a oba są prześliczne :)!... Rękodzieło także mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Szacunek dla sąsiada- dla człowieka z pasją.
    Buldogów nie lubię i już.. No cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się. Kiedyś myślałam, że nie lubię pudli. Dopóki paru nie poznałam :)

      Usuń