czwartek, 16 maja 2013

W ciepłym powietrzu










15 komentarzy:

  1. Ojeju, Aniu, jaki klimat! Jestem na łące... Jasno, słonecznie, ciepło, magicznie. Jak dobrze...
    :*

    PS. Czasem sobie wyobrażam, jak robisz zdjęcia: kucasz, przyklękasz, przysiadasz, może nawet się pokładasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wszystkie zdjęcia zrobione akurat w pozycji siadu na brzegu chodnika, oczami w stronę trawnika... Wszystko w promieniu jakichś 20 centymetrów...
      Już się przestałam się przejmować reakcjami ludności ;))))

      Usuń
    2. :))
      Wiem, jak to jest. Ja ostatnio musiałam wzbudzać zainteresowanie, fotografując bociana na latarni przy ruchliwej drodze krajowej nr 6. :) Z tego wszystkiego nie zauważyłam, że niedomknięte drzwi auta się otworzyły na niemal całą ich otwieralność i szczęście, że mi ich nie urwała jakaś przejeżdżająca ciężarówka. :]

      Usuń
    3. Bo czasami człowiek po prostu musi :)

      Usuń
  2. Tym razem posiadam też takie zdjęcia! Zrobiłam je wczoraj aparatem, co wrócił z naprawy. Leżałam plackiem w trawie i myślałam o efektach jakie osiągasz, czyli myślałam też o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :) Niech aparat więcej się już nie psuje!

      Usuń
  3. Jakie filigranowe te dmuchawce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne dmuchawce i piekne zdjecia. chce wejsc w to drugie i tam lezec. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dmuchawce, latawce.... wiatr!
    tak płynąć sobie
    pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak szybko się przemieniają w dmuchawce ...
    Dawno nie zaglądałam w głąb trawy, ostatnio, jak szukałam kurczątek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i przyjemnie u Ciebie. Szkoda, że mlecze już przekwitają. Jednak dmuchawce tez są piękne.

    OdpowiedzUsuń