piątek, 22 marca 2013

............

Jakoś
dzisiaj -
słucham ciszy.

22 komentarze:

  1. to trzymam za łapkę... w ciszy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cisza to komfort
    to wybawienie
    to ukojenie
    to marzenie
    kiedy już ją osiągnęłam, przestałam doceniać
    dzięki, że mi o tym przypomniałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie będę za bardzo przeszkadzać
    sza
    cicho sza
    czas na ciszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię tę płytę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bo piesa uciszyłaś skutecznie, to masz;->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tej pory mój pies może uzyskać przydomek cichociemny...

      Usuń
  6. bardzo Ci tego zazdroszczę
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. paujesz mi Aniu do tej ciszy

    OdpowiedzUsuń
  8. wśród nocnej ciszy...
    odpowiednia kolęda świąteczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro biało dookoła, to wstańcie pasterze :)

      Usuń