wtorek, 29 stycznia 2013

Relaksacyjnie

A pod kotką - Młodsza...

7 komentarzy:

  1. kot w pozycji interesującej, władczej bym powiedziała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasza Kicia w ogóle jest dosyć... władcza

      Usuń
    2. ja chyba dlatego nie mam zwierząt, wystarczy mi wladczy monż :P:P:P

      Usuń
    3. ja mam jeszcze tchórzliwego i zazdrosnego psa, który prowadzi z kotką wojnę podjazdowo-psychologiczną.
      Mój mąż może i próbuje być władczy...
      ja nie - ja po prosu robię to, co uznam za stosowne ;)

      Usuń
    4. a tak serio, nie mam zwierzontow bo tryb zycia nie pozwala, za duzo i za daleko wyjezdzam
      ale kiedys, na pewno!

      Usuń
  2. Czy aby Młodsza nie uwiera kostkami jaśnie pani kotki w brzuszek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodsza szczuplutka jest, ale kotka uwielbia na niej leżeć, siedzieć, spać...

      Usuń