niedziela, 2 grudnia 2012

One minute (shalicks) sculpture

Dziś spełniam obietnicę daną Ance Wrocławiance, że sfotografuję szaliki i zamieszczę.
Oto więc na początek

Dziewczyna z trąbką i szalikami Głuchego Mistrza van Blogg



oraz cudem zarejestrowana instalacja Shalicks mish-mash przypisywana przez niektórych krytyków Ann Elizabeth Emm



Rejestracja prezentowanych arcydzieł odbyła się z towarzyszeniem złośliwego chichotu męża rejestrującej oraz pełnych ubolewania westchnień psa. Potomstwo rejestrującej było nieobecne. Starsze - ponieważ nie mieszka już od dawna z rejestrującą, Młodsze z racji wybycia z domu w celach naukowych. Potomstwo zapewne zauważy akt rejestracji w postaci jego efektów. Starsze będzie się śmiało, albowiem będzie rozbawione, Młodsze - z politowaniem.
Dla uzupełnienia obrazu należy dodać, że kot nie zarejestrował w swej świadomości aktu rejestracji.

22 komentarze:

  1. uderza mnie jak wiele świadków ma to, co robisz
    jak wielu ludzi świadkuje tudzież komentuje to co robisz

    fotografia szalika, jeden wpis - ile istot w środku

    czy to kontynuacja wczorajszego wpisu o Personie?

    może tak wygląda życie rodzinne, ale mnie towarzystwo komentująco, politowujące, nieobecne, obecne, psie, kocie rejestrujące nierestrujące chyba by ogromnie męczyło

    tak lubię być sama z tym co robię, myślę, czuję
    choć z drugiej strony - zdjęcie, zawsze powstaje po to, aby zostać zarejestrowane i widziane

    zdjęcie/osoba
    widziane/nie zawsze widziana przez innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem na ile udało mi się napisać to co chciałam napisać, ale szaliki bardzo mi się podobają a pierwsze zdjęcie - super!

      Usuń
    2. Towarzystwo, o którym mówisz, w zasadzie nie było dziś dokuczliwe: mąż tylko zajrzał (choć wolałabym, aby nie) i odniósł się w zasadzie życzliwie.
      To może być kontynuacja. Szaliki i tak miałam sfotografować, ale może byłoby to inne przed Personą.
      Zawsze ostro czułam te głosy wokół mnie, może dlatego, że sama dla siebie czułam się mało wyraźna i potrzebowałam akceptującego potwierdzenia. Przewidywanie reakcji, potem potwierdzanie, analizowanie.
      Ostatnio mam większy dystans. Spokojnie macam rzeczywistość, badam swoje kontury. Czasem zadziwia mnie ten spokój.

      Usuń
  2. no ja tez zadziwiam sie pieknie nad uroda opisu rzeczy przeciez zwyklej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykłe pobudzają wyobraźnię:)
      Swoją drogą zdjęcia nie oddają urody tego szala w paseczki - jest w nim dużo różu.

      Usuń
  3. może i kot nie zarejestrował w świadomości, ale w podświadomości zapewne
    przyjmij ode mnie wyróżniennie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Odpowiem w którymś z najbliższych wpisów:)

      Usuń
  4. Moim zdaniem Dziewczyna z trąbką i szalikami Głuchego Mistrza van Blogg przejdzie do historii sztuki blogoczesnej, a to z racji spojrzenia, przy którym niejaka Mona Lisa może się schować. O spojrzeniu Annbecondy będzie się teraz dyskutowało i pisało rozprawy! Co ono mówi? Co wyraża? Co kryje?
    Może planuję właśnie wykonać instalację Shalicks mish-mash? Hmm...

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się kojarzy to zdjęcie z bohaterką "Wichrowych wzgórz"
    albo... "Dziewczynka z zapałkami" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooo! Kobieta z bezkresnych stepów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M. !!!!!!!
      natchnęłaś mnie:)
      toż to nasza Ania to wypisz wymaluj zdjęcie Afganki z National Geographic :)
      tylko ładniejsze :P


      http://www.pomorskie.eu/pl/kultura/aktualnosci/2009/slupsk_baltycka_galeria_sztuki_wspolczesnej_wystawa_fotografii_national_geographic

      Usuń
    2. Znam te fotografię - ale myślę, że nie jestem taka twarda:)

      Usuń
    3. toż napisałam, że ładniejsze :)

      Usuń
  7. dziewczyno, za ile te jabłuszka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być dziewczynKo :)

      Usuń
    2. Za jeden uśmiech:)
      A swoją drogą - co spojrzenie, to skojarzenie. Każdy inaczej widzi to zdjęcie:)

      Usuń
    3. o! właśnie! ja tak samo jak Schroni, to samo pytanko:)

      Usuń
    4. coś w stylu czerwony kapturek

      Usuń